Brand. To nie je len logo.

Vytvoríme branding, logo, identitu, vymyslíme názov, maskota, motto. Spolu nájdeme cestu, ako spraviť z Vášho brandu – „Love-brand“.

Komu sme robili brand?

Natiz

Kryptonakup

Portretovo

Bublify

Čo je súčastou brandingu?

Branding je celá kolekcia vizuálov, farieb, zvukov, textov, vzorov a mnoho ďalšieho. Branding dáva Vašej značke tvár a ovplyvňuje to, ako sa na túto tvár Vaši zákazníci pozerajú. Spojte sily s nami a ovplyvnite pohlaď na Váš brand.

1, Myšlienka


Myšlienka je základným kameňom celého brandu. Na tejto myšlienke je možné brand vybudovať a zároveň mu dodá charakter a osobnosť.

Dôležité je ju odhaliť priamo vo Vašej firme a prípadne aj medzi Vašimi zamestnancami. Musí byť skutočná a nie vymyslená. Pretože iba skutočná myšlienka je dostatočne pevná, aby sa na nej dal vyskladať love-brand. Spoločne ju odhalíme.

2, Názov


Najsilnejším prostriedkom brand marketingu sú odporúčania a recenzie od zákazníkov. A v nich dominuje práve názov.

Názov by mal byť univerzálny a zároveň jedinečný. Naopak, nesmie byť prvoplánový, popisný a hanlivý v akomkoľvek jazyku. Pri rozbiehajúcom sa startupe nikdy neviete, v akých krajinách budete pôsobiť o 10 rokov a aké produkty pridáte do svojej ponuky. Vymyslíme Vám ten pravý.

3, Font


Font dokáže Váš brand vložiť aj do obyčajného textu. Utvára jednotný pocit na zmluvách a všade tam, kde sa nedá zaujať vizuálom.

Výber fontu nie je jednoduchý. My to vieme, a preto s tým radi pomôžeme. Nájdeme pre Vás font, ktorý sa dá jednoducho používať všade tam, kde potrebujete, a to vrátane integrácie do eshopu. Má jasne definovanú licenciu a všetky potrebné znaky a diakritiku pre Váš cieľový trh.

4, Farba


Farba je ďalší dôležitý kúsok identity. Dokáže dať jasne najavo prítomnosť Vášho brandu aj bez použitia loga.

Farba brandu musí byť taká, aby ho odlíšila od konkurencie. Tým to však nekončí. Vybraté farby zároveň musia byť tlačiteľné na rôzne povrchy tak, aby všade vyzerali rovnako. Preskúmame všetky bežné vzorkovníky od Pantone po RAL, aby sme ju pre Vás našli.


Pre veľa ľudí je logo základom identity a brandu. A často tomu tak je. No podľa nás je to rovnocenná časť skladačky nazývanej love-brand.

Logo musí byť jedinečné, výstižné a ľahko zapamätateľné. Zároveň by malo byť kombináciou myšlienky, názvu, fontu a farieb samotného brandu. Rovnako ako názov nesmie byť prvoplánové a moc popisné alebo názorné. My Vám také „nakreslíme“.

6, Symbolika


Každý love-brand by mal mať svoj symbol. Upevňuje povedomie o značke a do podvedomia zákazníka sa dostane najľahšie.

Symbolom môže byť maskot, zvučka alebo hlas. Pri menších startupoch môže rovnako dobre poslúžiť jednoduchý grafický prvok, ako napríklad vzor(pattern). Inokedy stačí aj samotné motto. Nájdeme pre Vás ideálny symbol.

7, Šablóny


Šablóny dotvárajú celkový efekt brandu. Pomáhajú zjednotiť podpisy v emailoch, nadpisy a hlavičky v dokumentoch alebo sociálne siete.

Šablóny musia byť jednoducho použiteľné, aby s nimi vedel pracovať každý. To umožňuje používať prvky brandu aj v tak triviálnej veci, ako je napríklad email alebo bežný dokument. Navrhneme pre Vás takéto šablóny, vďaka ktorým bude brand jednotný v každom dokumente.

8, Iné grafické prvky


Ďalšie grafické prvky sú dôležité pre ucelenosť brandu. Ide napríklad o obalový dizajn, navigačné tabule, vizitky, letáky a mnoho iného.

Zameriavame sa na logo dizajn a brand. To ale neznamená, že pre Vás nevytvoríme aj inú grafiku. Dobre vieme, že pre band je najlepšie, ak sa prejavuje úplne všade, teda je ucelený a konzistentný. A takúto ucelenosť pre Vás vytvoríme vo vizitkách, letákoch a iných grafikách

Ako postupujeme pri tvorbe brandu?

1, Zistíme potreby klienta.

Myslíme si, že brand by mal vždy obsahovať komplexný balíček. No zároveň sme realisti a vieme, že nie vždy je to možné. Preto ku každému klientovi pristupujeme individuálne. Je pre nás dôležité pochopiť potreby klienta a k tomu branding uspôsobiť aj v prípade, ak je potrebné „iba logo“.

2, Navrhneme koncept.

Ako prvé zapracujeme na koncepte myšlienky. „Namiešame“ farby, vyberieme fonty. Ak treba, vymyslíme aj názov. Navrhneme logo, a to všetko v niekoľkých verziách. Potom tieto verzie konzultujeme s klientom. Nič však nie je hotové. Víťazný koncept ešte doupravujeme na základe klientovho feedbacku.

3, Vytvoríme všetko potrebné.

Logo vytvoríme vo všetkých potrebných formátoch a farebných režimoch. Farby namiešame nielen v rgb ale aj v Pantone alebo cmyk. A fonty vyberáme pre bezproblémové použitie aj na WordPresse. K tomu všetkému vytvoríme jednoducho pochopiteľný manuál, aby bolo jasné čo, kde a kedy použiť.

4, Výsledok uploadneme na Logobook.sk.

Po finálnom odsúhlasení uploadujeme všetko, čo sme vytvorili na náš inovatívny online systém, aby súbory k Vášmu brandu boli vždy po ruke a vždy aktuálne. Zabudnite na tlačenené dizajn manuály alebo manuály v pdf. Predstavujeme Vám náš Logobook.sk.

Pre koho je určený branding?

Pre veľkých aj malých. Pre kohokoľvek, kto chce svoju značku odlíšiť od konkurencie. Pre všetkých, kto to so svojím podnikaním myslí vážne.

Akými nástrojmi brand tvoríme?

Adobe Creative Cloud

Adobe Fonts

HSLuv.org

Colorable

Naši spokojní zákazníci.

„kuuul“
⭐⭐⭐⭐⭐

Martin
kryptonakup.cz

Branding 68871179 10218877652323279 9142892604654878720 n

„Ty si cislo🤣🤣, je to cool.“
⭐⭐⭐⭐⭐

Martina
Mar – Lisch s. r. o.

Branding 305771262 10221343795046839 4140136371522575192 n